बलिउडमा साउथ फिल्मको रिमेकको फर्मुला असफल हुँदै !
नेपालबहस संवाददाता
जेठ ६, २०७९ शुक्रबार २०:१६:४७
६ जेठ, काठमाडाैं । हालै शाहिद कपुरको फिल्म ‘जर्सी’ रिलिज भएको छ । कहिले आयो र कहिले गयो थाहा भएन । वा इमानदारीपूर्वक भन्नुपर्दा, धेरैजसो दर्शकहरूले यसको वास्ता गरेनन् किनभने तिनीहरू आजकल अल्लु अर्जुन, यश र रश्मिका मन्डन्नाको जादूबाट सम्मोहित भएका छन्।
पिन्डी चोलेको साथमा डोसा कसले खानुपर्छ जब मौलिक इडली-साम्बर उपलब्ध हुन्छ। अर्थात् साउथका फिल्मको राइट्स लिएर बलिउडको रिमेक बनाउने दिन सकिएको छ । वा बरु, यो क्षणमा यस्तो देखिन्छ।
त्यसैले अहिले देशैभरि साउथका स्टारहरू चर्को स्वरमा बोलिरहेका बेला तमिल-तेलुगु-मलयालम-कन्नडका ओरिजिनल सुपरहिट फिल्महरू हिन्दी शैलीमा हेर्दा के अनौठो होला भन्ने प्रश्न उठिरहेको छ ।
दक्षिणका ताराहरू देशमा कसैलाई अपरिचित छैनन्। हिन्दी क्षेत्रमा पनि उनको फ्यान फलोइङ बढ्दै गएको छ । शैली प्रतिलिपि हुँदैछ। गीत र संवादमा मिम्स र रिल्स बनिरहेका छन् । त्यसोभए बलिउड स्टारहरूसँग मात्र यी प्रतिलिपि-पेस्ट कथाहरू हेर्नको मजा के छ।
कुनै समय थियो जब बलिउड निर्माताहरूले प्रेरणाको नाममा साउथका फिल्मलाई फ्रेम टु फ्रेम गरेर हिन्दीकरण गर्ने गर्थे, पछि कानुनी डरले पैसा तिरेर अधिकार लिन थाले । यी साउथ फिल्मको रिमेकका कारण सलमान खानको करियरको सुनौलो अवधि पनि आयो ।
अब साउथका सुपरहिट फिल्मको रिमेक कसले हेर्ने ? फेरि बनाएर के फाइदा हुन्छ ? अहिले साउथबाट आएका फिल्म नै हिन्दीमा डब भइरहेका छन्, त्यसोभए हिन्दीमा निर्माण गर्नुपर्ने के आवश्यकता छ ? यी मानिसहरू आफ्नो बक्स अफिस र आफ्नो ब्यालेन्स पाना हेर्छन्। तिनीहरूले दर्शकहरूलाई के मतलब छ? अब कसले र कसलाई बुझाउने ? १५ करोडको कन्टेन्ट र आम मानिसको कथाले करोडौं कमाएको छ, तर मल्टिप्लेक्समा १५० करोडको सिद्धान्त उल्टो भएको छ । उनका दर्शक नयाँ चाहन्छन् र बलिउडवासीले ‘बाहुबली’ र ‘आरआरआर’को स्केल पनि दिन सक्दैनन् ।
युसुफ बलिउडमा प्रस्ताव मात्रै आउने गरेको बताउँछन् । आफ्नै फिल्म कहाँ बनाउदै हुनुहुन्छ ? दर्शकलाई टेक-फर ग्रान्टेड दिइन्छ तर अहिले दर्शकले मान्दैनन् । सम्पूर्ण खेल भनेको लक्षित दर्शकलाई बुझ्ने हो र बलिउडमा कसैले पनि त्यसमा आफ्नो दिमाग लगाएको छैन, जहाँ दक्षिणीहरूले सोचेरै यस्ता फिल्म बनाउँछन् । यति धेरै दर्शक छन् तर लक्ष्य आफैं तय गरिएको छैन।
साउथका सुपरहिट फिल्महरूको हिन्दी रिमेक यसअघि नराम्रो कुरा थिएन। बलिउडका निर्माताहरूले यो फर्मुलाबाट मनग्य आम्दानी गरेका छन् । कारण स्पष्ट थियो कि सामाजिक सञ्जालमा आँधी आउनुअघि हिन्दी क्षेत्रका दर्शकले रजनीकान्त र कमल हासनलाई बाहेक धेरै चिन्दैनन् । साउथका फिल्म र अन्य स्टारहरु खासै चर्चित थिएनन्, त्यसैले फिल्मको मिडिया पब्लिसिटी गर्दा यो साउथको फिल्मको रिमेक हो भन्ने थाहा भयो ।
सामाजिक सञ्जालको पहिलो चरण
प्रि-सोशल मिडिया युगमा साउथ फिल्मको हिन्दी रिमेकको इतिहास सुनौलो रह्यो। चाहे त्यो ‘एक दुजे के लिए’ (तेलुगुको ‘मारो चरित्र’) एक करोड लगानी गरेर १० करोड कमाउने होस्, रामगोपाल वर्माको ‘शिवा’ र ‘सत्या’, अनिल कपूरको ‘विरासत’ (तमिलको ‘तेवर मगन’) जस्ता धेरै फिल्महरू। ‘), कमल हसनको ‘चाची ४२०’ (तमिलको ‘अववाई षणमुगी’), सैफ अली खानको ‘रेहना है तेरे दिल में’ (तमिलको ‘मिनाले’), रानी मुखर्जीको ‘साथिया’ (तमिलको ‘अलापयुते’) – अर्थात् सूची यस्तो छ। धेरै लामो र उनीहरूको सफलताको कथा पनि।
बलिउडमा चलचित्र महँगो भइरहेका छन्, तर उत्पादन मूल्य भने छैन । साउथको एउटा फिल्मले ३०० करोडसम्मको मूल्य देखाउँछ । श्रेणी परिवर्तन भएको छ। लकडाउनपछि ढाँचा फेरिएको छ ।
कुनै समय थियो जब बलिउड निर्माताहरूले प्रेरणाको नाममा साउथका फिल्मलाई फ्रेम टु फ्रेम गरेर हिन्दीकरण गर्ने गर्थे, पछि कानुनी डरले पैसा तिरेर अधिकार लिन थाले । यी साउथ फिल्मको रिमेकका कारण सलमान खानको करियरको सुनौलो अवधि पनि आयो ।
सलमान खानलाई नम्बर वन स्टार बनाउन साउथ फिल्मको पनि भूमिका छ । तेरे नाम (तमिलको सेतु) देखि वान्टेट (तेलुगुको पोक्करी), जुडवा (तेलुगुको हेलो ब्रदर), नो एन्ट्री (तमिलको चार्ली च्याप्लिन), क्युन्की (मलयालमको थलावट्टम), रेडी (तेलुगुको रेडी), बडीगार्ड (मलयालम किलम) सहित धेरै फिल्महरू। किक (तेलुगु की किक) सलमानले साउथबाट ल्याएका थिए। अक्षय कुमारको राउडी राठौर (तेलुगुको विक्रमार्कुडु) र अजय देवगनको सन अफ सरदार (मर्यादा रामन्ना) को उल्लेख पनि यहाँ सान्दर्भिक हुन्छ।
यी फिल्मको लिस्ट ठूलो छ तर टुंगिने छैन । साउथका ओरिजिनल स्टारहरु अहिले हिन्दी भाषामा नयाँ फिल्म दिन तयार भए पनि आगामी दिनमा पनि आधिकारिक रिमेकको प्रकृया रोकिने छैन ।
बलिउडको गसिप सर्किटको दाबी गर्ने हो भने तमिलको ‘रत्नासना’मा अक्षय कुमार, ‘मास्टर’मा सलमान खान, ‘विक्रम वेधा’मा ऋतिक रोशन र सैफ अली खान, ‘कैथी’मा अजय देवगन, ‘अन्निया’मा अभिषेक बच्चन रणवीर सिंह देख्न सकिन्छ । र आदित्य रोय कपूर ‘थडियान’ मा।
व्यापार विज्ञ अतुल मोहनले जहिले पनि ‘नौटंकीको समय सकियो’ भन्दै आएका छन् । बलिउडमा चलचित्र महँगो भइरहेका छन्, तर उत्पादन मूल्य भने छैन । साउथको एउटा फिल्मले ३०० करोडसम्मको मूल्य देखाउँछ । श्रेणी परिवर्तन भएको छ। लकडाउनपछि ढाँचा फेरिएको छ । साउथको रिमेक अधिकार हाम्रो लागि शून्य भयो। हामी सहज बाटोमा हिडिरहेका छौं। चिप्लो उच्च छ। बीबीसी
नेपालबहस संवाददाता
नेपालबहस डटकमको अंग्रेजी संस्करणका साथै अनलाइन टीभी पनि सञ्चालित छ । फेसबुक र ट्वीटरमार्फत पनि हामीसँग जोडिन सकिनेछ । नेपालबहसमा प्रकाशित कुनै सामग्रीबारे कुनै गुनासो, सूचना तथा सुझाव भए हामीलाई [email protected] मा पठाउनु होला । धन्यवाद ।
लेखकबाट थपसलमानको घर बाहिर गोली हान्ने आरोपीले हिरासतमा गरे आत्महत्या !
बैशाख १९, २०८१ बुधबार
जोली एलएलबी ३ को छायांकन राजस्थानमा हुने
बैशाख १६, २०८१ आइतबार
मुम्बईको अदालतले दियो रवि किशनलाई ठूलो राहत, डीएनए परीक्षण गर्न अस्वीकार
बैशाख १४, २०८१ शुक्रबार
आईजीकै सचिवालयमा एसएसपी कार्कीको चुरीफुरी !
नेपालबहस संवाददाता
बैशाख १९, २०८१ बुधबार
बिहानै कतार एयरको विमानसँग सिम्रिक हेलिकप्टर ठोक्किन आइपुगेपछि.....
नेपालबहस संवाददाता
बैशाख १८, २०८१ मंगलबार
नबिल बैंकको वीरगञ्ज शाखाबाट १ करोड ३४ लाख नोट चोरी, चोर खोज्दै प्रहरी
नेपालबहस संवाददाता
बैशाख १८, २०८१ मंगलबार
नबिल बैंकबाट चोरिएको रकमसहित भारतको मोतीहारीबाट ३ जना पक्राउ
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
भाजपाले दिल्लीमा जनमत पार्टीलाई स्वागत गर्दा जसपा र लोसपालाई किन बोलाइएन ?
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
वेस्ट इन्डिज ए सँग नेपालको लगातार तेस्रो हार
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
सर्लाहीमा आगलागीः एउटै गाउँको ६५ भन्दा बढी घर जले
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
सरकारले ब्यान्डविथको भुक्तानी नतिरेका कारण भारतबाटै इन्टरनेट सेवा प्रभावित
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
खराब कर्जाले बैंकिङ क्षेत्र प्रभावित हुँदा सिटिजन्स बैंक भने खराब कर्जा घटाउन सफल
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
रौतहटको माधवनारायणमा आगलागी हुँदा ५ घर जलेर नष्ट, ७ लाख बढीको क्षती
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार
देशभर इन्टरनेट सेवामा समस्या
बैशाख २०, २०८१ बिहिबार